Forside

onsdag 3. november 2010

Hvordan lage glidelås makeup.

Takk for hyggelige tilbakemeldinger på glidelås makeupen:)

Jeg fant en tutorial på you tube og fremgangsmåten kan du se HER. Samme fyr har laget mange andre gøye makeuper, så verdt å se på videoene hans:)

Det eneste jeg har kjøpt for å lage dette er latex lim til å feste glidelåsen med og en rød øyenskygge(billig på cubus).
Bruk det du har, den røde øyenskyggen har jeg  blandet med eigth hour cream fra Elisabeth Arden slik at den blir glinsete, også brukt på leppene iblandet litt svart øyenskygge. Glidelåsen klippet jeg ut fra en utslitt jakke etter ungene.

Jeg har brukt følgende:

  • -svart, rød og brun øyenskygge
  • -vanilje/hvitfarget kajal (til skyggelegging v/glidelås)
  • -brun kajal (til skyggelegging v/glidelås)
  • -vanlig foundation pudder
  • -burgunder lipliner  (til skyggelegging v/glidelås)
  • -lip gloss (for å få "blodet" under øyet glinsete+ til lepper,  jeg brukte eigth hour cream)
  • -falske øyevipper (brukt på siden av glidelåsen)
  • - brunlig våtkajal med glitter i (til å få mer glinsete partier i blodet)
  • -Svart mascara
Lykke til da, og tips meg gjerne hvis du legger en slik makeup:):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...